https://comunamihaieminescu.ro/contact Onor Domnule Primar Al Comunei Mihai Eminescu botoșănene, cetățeanul Cătălin Gafencu vreau să reclam că, erau o mamă și fata cu dânsa la lacul lui Eminovici Mihail din satul Cătămărăști Vale într-o limuzină neagră înmatriculată la HD adică Hunedoara pe județ și mi-a vorbit urât. Iar în satul Manolești a venit la bazilica Szent Ilie fata cu ceas analog, aia care locuiește în unghi la vila cu multe figurine și beculețe. Și în satul Cătămărăști Deal fetele sunt rele, am văzut-o pe vecina Dariei pupându-se cu un individ dubios pe o băncuță din stația Piață Mare Agro Alimentară Botoșăneană într-o seară târziu, acilea în municipiul Botoșani reședință de județ. Cătălin Gafencu am onoarea să pîrăsc.

https://comunamihaieminescu.ro/contact Onor Domnule Primar Al Comunei Mihai Eminescu botoșănene, cetățeanul Cătălin Gafencu vreau să reclam că, erau o mamă și fata cu dânsa la lacul lui Eminovici Mihail din satul Cătămărăști Vale într-o limuzină neagră înmatriculată la HD adică Hunedoara pe județ și mi-a vorbit urât. Iar în satul Manolești a venit la bazilica Szent Ilie fata cu ceas analog, aia care locuiește în unghi la vila cu multe figurine și beculețe. Și în satul Cătămărăști Deal fetele sunt rele, am văzut-o pe vecina Dariei pupându-se cu un individ dubios pe o băncuță din stația Piață Mare Agro Alimentară Botoșăneană într-o seară târziu, acilea în municipiul Botoșani reședință de județ. Cătălin Gafencu am onoarea să pîrăsc.

Comments

Popular posts from this blog

Vineri, 08 Martie 2019 00:12