Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, am trecut de două ori acuma pe la tine, întâia oară am fost când te-am vizitat acasă, am trecut prin zona ta, apoi m-am plimbat, după care am încheiat preumblarea tot pe la tine acasă, am trecut iarăși din nou prin zona ta, adică am venit în vizită de două ori pe la tine ca să știi că te iubesc! Cătălin Gafencu eu, o să mai trec și mâine în vizită pe la tine.

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, am trecut de două ori acuma pe la tine, întâia oară am fost când te-am vizitat acasă, am trecut prin zona ta, apoi m-am plimbat, după care am încheiat preumblarea tot pe la tine acasă, am trecut iarăși din nou prin zona ta, adică am venit în vizită de două ori pe la tine ca să știi că te iubesc! Cătălin Gafencu eu, o să mai trec și mâine în vizită pe la tine. https://www.stiripesurse.ro/sprijin-pentru-micii-producatori-si-vanzatori-locali-marile-magazine-inchise-duminica_2956773.html

Comments

Popular posts from this blog

Vineri, 08 Martie 2019 00:12