Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost în zona ta, am trecut pe la tine acasă să te văd, oare dar tu m-ai văzut pe mine atuncea când am trecut pe acolea întreb, cred că pe ziua de azi e de ajuns cât te-am vizitat, mai trec și mâine să te vizualizez, te iubesc!

Cătălin Gafencu te iubesc! mireasa mea, tocmai am trecut pe la tine ca să te vizitez, am fost în zona ta, am trecut pe la tine acasă să te văd, oare dar tu m-ai văzut pe mine atuncea când am trecut pe acolea întreb, cred că pe ziua de azi e de ajuns cât te-am vizitat, mai trec și mâine să te vizualizez, te iubesc! https://www.stiripesurse.ro/atac-asupra-unui-hotel-in-mogadiscio-sase-civili-si-trei-politisti-au-fost-ucisi-iar-zeci-de-persoane-au-fost-ranite_2949553.html

Comments

Popular posts from this blog

Vineri, 08 Martie 2019 00:12