Botosani, Romania 15:42:35 duminica, 19 martie, 2017

Botosani, Romania 15:42:35 duminica, 19 martie, 2017 Tocmai am ajuns acasa la apartamentul din Botosani municipiu dupa vizita la biserica locala balusenista unde am fost sa te vad pe tine Denisa Valentina Savescu mireasa mie sa-mi fii la 16 ani sau 17 ani mie Catalin Gafencu, la biserica locala balusenista Sabina Alexandra Maxim unde fratele meu Tiberiu Gafencu a fost ca sa te vada pe tine Sabina Alexandra Maxim mireasa sa-i fii la 15 ani sau 16 ani fratelui meu Tiberiu Gafencu, si acusica o sa va fotografiez cumparaturile de astazi si cheltuielile, economisirea pentru nunta noastra, pentru nunta voastra. Catalin Gafencu fiu' popii si prezviterei cucoana in religia ortodoxa crestina

Comments

Popular posts from this blog

Vineri, 08 Martie 2019 00:12